گیم پلی 20 دقیقه ای منتشر شده از بازی Ghost of Tsushima توانست بخشی های زیادی از بازی را مشخص کند. به تازگی کارگردان بازی به نام جیسون ل مصاحبه ای با خبرنگار فرانسوی به نام Julien Chièze داشته است و در مورد بخش های مختلف بازی صحبت کرده است. مبارزه یکی از مهم ترین جنبه های بازی است که تا به حال توسط توسعه دهندگان توضیح داده شده است. ل این بار گرفته است، هر بار که ضربه ای به دشمن می زنیم، سطح Resolve شخصیت که به رنگ زرد است بالا می رود و بعدها می توان آن را به عنوان هیلر و فعال کردن قابلیت های بیشتری استفاده کرد. او در ادامه گفته است که شخصیت Jin دارای سبک مبارزه های مختلف است و هر کدام را.
نوشته
اطلاعاتی تازه از بازی Ghost of Tsushima: مبارزه، فضاسازی و سیستم کارما
دانلود فیلم قهرمان دو سرعت دوبله فارسی Sprinter 2018
وزیر بهداشت: قرآن، تا پایان بشریت حرف برای گفتن دارد